Tuesday, February 4, 2014

ChatterPix Kids




Chatterpix Kids is a free iPad app to make pictures talk.



https://itunes.apple.com/us/app/chatterpix-kids-by-duck-duck/id734046126?mt=8







  • Take a photo or use a photo from the camera roll.
  • Draw a line to make a mouth and record your voice. 
  • Recordings can be up to 30 seconds in length and saved to the camera roll.
  • Once in the camera roll, the recording can be used within another app.
  • Within the app there are 22 stickers, 10 frames and 11 photo filters to use with your pictures.
  • Use the recording to explain an idea, tell a story, read a poem and more.

1 comment:

  1. app utvikling

    I 2011 startet jeg å lage min første app: Job Interview app. En iPhone/iPad app som jobbsøkere kan øve på jobb intervju. Jeg fikk laget over 100 video snutter som ble lagt inn i appen. Videosnutter med spørsmål, svar og forslag til hvordan besvare spørsmålene. Når man har sett videoene kan man ta opp seg selv og se hvordan man svarer. Dette var min første app og etter lansering ble det en stor fiasko. Men jeg nektet å gi opp. Jeg forbedret grafikken, endret funksjonalitet, la inn sjekk lister, quiz, flip cards og masse mer. Nedlastningene er nå vel over fem sifret. Website: www.appsonite.no

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...